Asiakaspalvelu

Tervetuloa asiakaspalvelumme sivulle. Täältä löydät apua yleisiin ongelmiin ja vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Jos et löydä kysymyksiisi vastausta, lähetäthän meille sähköpostia. 

Usein Kysyttyjä Kysymyksiä

Mistä voin ostaa MayBeauty-tuotteita?

Tällä hetkellä voit ostaa tuotteita ainoastaan verkkokaupastamme. Tulemme tulevaisuudessa myös tarjoamaan mahdollisuuden ostaa tuotteitamme valituista kaupoista ja salongeista.

Mitä maksutapoja voin käyttää tuotteiden ostoon?

Vieritä alaspäin tämän sivun alareunaan saadaksesi täydellisen luettelon maksutavoista, jotka ovat saatavilla verkkokaupassamme.

Ostoskassini osoittaa, että tilaukseni on tuplaantunut. Miksi niin?

Sivustomme käyttää evästeitä tarjotaksemme sinulle optimaalisen ostokokemuksen. Tämä tarkoittaa sitä, että sivusto muistaa aiemmat napsautukset ostoskoriin, mikä todennäköisesti johtanut tilauksesi tuplaantumiseen. Otathan tässä tapauksessa yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit tehdä sen siirtymällä tämän sivun alareunaan ja valitsemalla Ota yhteyttä.

Miksi lähetyslistassa näkyy, että maksoin toimituksesta?

Sinun ei tarvitse huolehtia toimituskulujen maksusta vaan MayBeauty hoitaa ne puolestasi. Lähetysluettelo on vain tapahtumien erittely, joka kuuluu lain mukaan olla lähetyksien mukana. Huomioithan myös ettei kyseinen lista ole lasku.

Voinko muuttaa tilaustani?

Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseen, otahan yhteyttä asiakaspalveluun vierittämällä sivun alareunaan ja napsauttamalla Ota yhteyttä. Huomaa, että voimme tehdä muutoksia tilaukseesi vain, jos logistiikkayrityksemme ei ole vielä käsitellyt sitä.

Up